Jedną z najbardziej znaczących książek o produktywności jest Getting Things Done Davida Allena. Książka, która jest inspirująca i pokazująca nowe spojrzenie na zarządzanie sobą i swoimi zadaniami do wykonania, ale dzisiaj nie skupię tylko na książce, ale na pewnej aplikacji dostępnej na różne platformy (Win, Mac, Linux, czy Android). Zapewni nam to możliwość pracy zdalnej, czy przenoszenia swoich zadań z naszego smartfona na komputer firmowy, dzięki synchronizacji.

Aplikacja została stworzona z myślą o metodologii Davida Allena, czyli czysty minimalistyczny interfejs, by lepiej wykonywać swoją pracę niż bawić się w ustawieniach programu. Nie trzeba też również żadnych skomplikowanych zdolności, by zainstalować ją na windowsie, użytkownicy linuxa poradzą sobie bez problemu 😉

By zacząć pracę naciśnij skrót CTRL+N, nazwij swoją pracę, a potem zacznij dodawać podpunkty oraz tagi, które potem możesz wykorzystać w wyszukiwarce 🙂 Przykładowo oznaczamy @Telefon każdą rozmowę, którą mamy wykonać dzisiejszego dnia i jeśli musimy gdzie wyjść za 10 minut, i chcemy wykonać rozmowy – klikamy tag i robimy swoje 🙂

Dodatkową funkcją jest możliwość ustawienia dat na rozpoczęcie i zakończenie każdego zadania.